Օդափոխության համակարգի համար նախատեսված կոմպրեսորային յուղերի մասին

Օդափոխության համակարգի համար նախատեսված կոմպրեսորային յուղերի մասին
➧ PAG. Կարող է տարբերվել մածուցիկությամբ (PAG 46, PAG 100, PAG 150):
Թերությունը` խոնավությունն արագ է ներծծում: Այդ պատճառով յուղով լի բաց տարրան անմիջապես պետք է փակվի և յուղի մնացորդները պահվեն կարճ ժամանակով:
Չի համապատասխանում R1234yf խլադագենտին և այն օդափոխման համակարգերում, որտեղ կիրառվում են էլեկտրաշարժակով կոմպրեսորներ:
➧PAG YF. R1234YF խլադագենտի համար: Խոնավություն ներծծող են և տարբերվում են մածուցիկությամբ:
➧POE. R134а խլադագենտի համար: Կարող է օգտագործվել էլեկտրական կոմպրեսորներով բոլոր այն հիբրիդային ավտոմեքենաներում, որոնք լցված են գործարանային POE-յուղով:
Կարևոր
✖ Մի պահեք յուղերը բաց տարրաներում
✖ Մի օգտագործեք յուղը կրկնակի անգամ
✖Ոչ մի դեպքում մի խառնեք յուղերը
✖Մի օգտագործեք PAG-ը էլեկտրական և հիբրիդային ավտոմեքենաների համար: Դա կարող է հանգեցնել կարճ միացման և հոսանքի հարվածի:
Bosch ACS 753/653 նոր հոսքագծի սարքավորումները (R134a խլադագենտի համար) և ACS 863/763/663 (R1234yf խլադագենտի համար) ունեն սարքավորման ներքին կոնտուրի լվացման ֆունկցիա , որը գործի է դրվում յուղի մի տեսակը մյուսով փոխարինելու դեպքում: Սա թույլ կտա խուսափել տարբեր տեսակի յուղերի խառնվելուց: Ինչպես նաև նրանք ունեն առանձին տարրաներ PAG և POE յուղերի համար, ունեն նաև նրանց հերմետիկ փակման համարագ:

keyboard_arrow_up