Ավտոմեքենայի նախապատրաստումը ամռանը

Վերջին տարիներին տարածում են ստանում հեռավոր ուղևորություններն ամռանը: Տհաճ կլինի, եթե տաք ծովափին պլանավորած հանգիստը խափանվի խափանված ավտոմեքենայի պատճառով: Շատ վարորդներ նշանակություն չեն տալիս ամռանն ավտոմեքենայի նախապատրաստմանը և իզուր: Շոգ ամառային օրերն իրենց մեջ թաքցնում են ոչ պակաս վտանգ, քան ձմռան սառույցն ու ձյունը:

 

Ինչո՞վ է վտանգավոր ամառային շոգն ավտոմեքենայի համար

  • Անիվների կցորդման նվազում շիկացած ասֆալտի վրա
  • Սառեցման համակարգի վրա գերծանրաբեռնվածություն
  • Շարժիչի գերտաքացում
  • Օդափոխման համակարգի վրա գերծանրաբեռնվածություն
  • Արգելակների արդյունավետության նվազում

Խորհուրդ է տրվում ամռանն ավտոմեքենայի նախապատրաստման հետևյալ հաջորդականությունը

  • ​Ձմեռային անիվների փոխարինում ամառայինի

Գարնանը, երբ օդի միջին ջերմաստիճանը հասնում է 10 աստիճանի (ապրիլ ամիս), անհրաժեշտ է իրականացնել անիվների փոխարինում: Ձմեռային անվադողերի փոխարեն տեղադրվում են ամառայինները: 

Ավտոմեքենայի շահագործումը ձմռանը ամառային ռեզիններով վտանգավոր է: Արգելակման արդյունավետությունը նվազում է մի քանի անգամ: Անվադողերը տեղադրելուց հետո հաստատվում է արտադրողի կողմից նշված ճնշումը: Նշվում է անվադողի մակնիշավորման վրա:

Եթե հայտնաբերվում է պահպանաշերտի զգալի մաշվածություն կամ խորը վնասվածքներ, ապա այն ենթակա չէ օգտագործման: Այն հարկավոր է փոխարինել:

  • Աշխատանքային հեղուկների մակարդակը

Ավտոմեքենայում առանձնացնում են հետևյալ աշխատանքային հեղուկները`

  • Շարժիչի յուղ, ստուգումն իրականացվում է արանքաչափիչի միջոցով
  • Անտիֆրիզ (շարժիչի սառեցում), օպտիմալ մակարդակը նշված է ընդարձակման բաքում
  • Արգելակման հեղուկ, մակարդակը ստուգվում է արանքաչափիչի միջոցով

Օդի և սրահի զտիչների փոխարինումը հարկավոր է իրականացնել վազքից ելնելով: Յուղի զտիչը փոխարինվում է շարժիչի յուղի հետ միասին: Յուղի փոխարինման հաճախականությունը կախված է որակից, ավտոմեքենայի շահագործման ինտենսիվությունից և շարժիչի ծանրաբեռնվածությունից:

Դիզելային շարժիչի համար խորհուրդ է տրվում որպես փոխարինման ինտերվալ  համարել յուրաքանչյուր 10 հազար կիլոմետրը, բենզինային շարժիչի համար` 12 հազար կիլոմետրը:

  • Շարժիչի սառեցման համակարգի ստուգում

Ավտոմեքենայի համակարգն ամռանը ենթարկվում է մեծ ծանրաբեռնվածության: Աշխատանքում նվազագույն անսարքություններն ու թերությունները կարող են ի հայտ գալ ամենաանհարմար պահին: Ինչի վրա ուշադրություն դարձնել`

  • անտիֆրիզի հեղուկի մակարդակ,
  • թերմոստատի վիճակ,
  • խողովակաճյուղի և փողրակի վիճակ,
  • արտահոսքի վերացում,
  • աղտոտվածության մակարդակ:

Սառեցնող հեղուկի անբավարարության հետևանքով շարժիչի գերտաքացումը կարող է հանգեցնել վնասվածքի և շարքից դուրս գալուն: 

  • Արգելակման համակարգի ստուգում

Պարտադիր պայման է համարվում փողրակների ստուգումը` ճաքերի և վնասվածքների հայտնաբերման նպատակով: Փողրակների ամբողջականության աննշան փոփոխությունների դեպքում այն պետք է փոխարինվի: Արգելակման հեղուկի արտահոսքն անթույլատրելի է: Երթևեկության ժամանակ արգելակների  աշխատանքի խաթարումը հղի է անդառնալի հեևանքներով:

Ձմռան ամիսներից  հետո արգելակներում ձայնի առկայությունը խոսում է այն մասին, որ դրանք պետք է ուսումնասիրվեն: Հնարավոր է արգելակման կոճղակների կամ սկավառակների մաշվածություն: 

 

  • Այրման համակարգ

Այրման համակարգի անսարքության դեպքում հնարավոր չէ հեռու գնալ: Ուշադրություն պետք է դարձնել`

  1. Ակումուլյատոր` ստուգվում է վոլտոմետրի միջոցով առավոտյան մինչ ավտոմեքենայի գործարկումը: Մարտկոցի լիցքավորման նորմալ մակարդակը համարվում է  12,4-12,7 վոլտը: 12 վոլտից ցածր մակարադակը խոսում է ակումուլյատորի լիցաքավորման անհրաժեշտության մասին: Մարտկոցի լիցքավորման ցածր մակարադակը ճանապարհին կարող է հանգեցնել շարժիչի գործարկման հետ խնդիրների:
  2. Այրման մոմեր` ուշադիր ուսումնասիրվում է յուրաքանչյուր այրման մոմի գլխիկը: Այն աշխատունակության ապահով ինդիկատորն է: Եթե այն մրոտված է` վառելիքի գերծախս: Հայտնաբերվել է սպիտակ փառ` վառելիքա-օդային խառնուրդի անբավարար խառնվածություն: Փոխված գույնը վկայում է վառելիքի համար չափից շատ ձուլախառնվածքի օգտագործման մասին: Գլխիկի վրա յուղային հետքեր` խնդիրներ յուղատար կափարիչի հետ:

 

  • Օդորակման համակարգ

Ավտոմեքենայում օդորակիչի անսարքությունն ամռանը կարող է վերածել ճանապարհորդությունը դժոխքի: Ոչ բոլոր առողջ մարդիկ կարող են դիմակայել բարձր ջերմաստիճանին ու տոթին:

Ամառային սեզոնից առաջ պետք է ստուգել ճնշումն օդորակիչի համակարգում: Եթե կա ֆրեոնի արտահոսք, ճնշումը համակարգում կսկսի նվազել: Պահանջվում է վնասված հատվածների զոդում և ֆրեոնի ավելացում:

Սրանք են ամռանը և հեռավոր ճանապարհորդությանը նախապատրաստվելու հիմնական սկզբունքները: 

 

keyboard_arrow_up