Bosch ընկերության ժամանակակից առաջարկներն այրման մոմերի ոլորտում

  • Հիմնվելով սեփական մշակումների վրա` Bosch-ը  ստեղծում է ինչպես դասական կառուցվածքով, այնպես էլ թանկարժեք մետաղների հիմքով բարձր արդյունավետությամբ այրման մոմեր
  • Bosch-ում ստեղծված տեխնոլոգիաները թույլ են տալիս զգալիորեն բարձրացնել այրման մոմերի ապահովությունը և բնութագրերը:
  • Bosch  այրման մոմերի բազմամյա փորձը թույլ է տալիս առաջարկել լավագույն որակի արտադրանք

1902թ. Bosch  ընկերությունն առաջին անգամ ներկայացրեց  բարձր լարվածությամբ մագնետոյի հետ այրման մոմով միացված ավտոմոբիլային այրման համակարգը: Այսօր Bosch-ն ապահովում է ավտոպարկի ավելի քան 90%: Տվյալ արտադրանքի ծավալը  մեկ տարում հասնում է հարյուր մլն-ի: Արտադրությունը կազմակերպված է հինգ արտադրամասերում տարբեր երկրներում: Bosch  այրման մոմերով համալրվում են ոչ միայն սերիական, այլև մրցավազքի համար նախատեսված ավտոմեքենաները: Ընկերության արտադրանքն օգնում է շահել ավտոմոբիլային մրցավազքեր ամբողջ աշխարհում` սիրողական մրցավազքերիվ մինչև ֆորմուլային սերիաներ: Տրանսպորտային միջոցների առաջատար ավտոարտադրողներն օգտագործում են Bosch  այրման մոմերը որպես օրիգինալ ապրանք:

Նոր տեխնոլոգիաներ և նյութեր

Ժամանակակից շարժիչներն աշխատում են շատ բարձր ջերմաստիճաններով այրման խցիկներում, և այրման մոմերն ունենում են գերբարձր ծանրաբեռնվածություն: Էլեկտրոդներն ավելի արագ են մաշվում, իսկ սրահի սպասարկման ընդմիջումներն ավելանում են, ինչն անհրաժեշտ է փոխհատուցել օգտագործելով ավելի ջերմակայուն նյութեր: Այսօր Bosch  այրման մոմերում օգտագործվում են պլատինե, տիտանե, իրիդիումի և արծաթի համաձուլվածքներ:

Ազնիվ մետաղների օգտագործման շնորհիվ զգալիորեն փոխվում են շահագործման բնութագորերը: Այսպես, բարձր տեխնոլոգիայով Bosch այրման մոմերի համար բնութագրական է ժանգոտման և կայծային էրոզիայի հանդեպ բարձր կայունությունը: Սա թույլ է տալիս զգալիորեն մեծացնել փոխարինման ընդմիջումները, որը կարող է գերազանցել 100 հազար կմ.:

Մոմեր անմիջական  ներարկման համակարգի համար

Անմիջական ներարկման համակարգի առանձնահատկություններով թելադրված` Bosch-ի առաջադեմ լուծումներից մեկն  ուղղված կողային էլեկտրոդն է: Խցիկում խառնուրդի ապահով բռնկումը հնարավոր է դառնում ուղղված կողային էլեկտրոդով այրման մոմերի հատկությունների շնորհիվ: Արտադրողական խիստ սահմանները, ժամանակակից չափող սարքերը և, իհարկե, ավոարտադրման ոլորտի հետ խիստ համագործակցությունն ապահովում են կողային էլեկտրոդի օպտիմալ դիրքը:

Bosch այրման մոմերի ժամանակակից տեսականին

Bosch  ընկերությունն արտադրում է այրման մոմեր ցանկացած տեսակի շարժիչների համար` հաշվի առնելով ավտոարտադրողների պահանջներն ու ընկերության նորագույն մշակումերը:

Bosch ստանդարտ հոսքագծի մոմերը մաքսիմալ ունիվերսալ են: Պղնձե հիմնամասը գտնվում է մաշվածության և ժանգոտելու հանդեպ կայուն քրոմոնիկելային պատյանում: Bosch  ստանդարտ մոմերը համապատասխանում են գործարանային կոպլեկտավորման բոլոր պահանջներին և թույլ են տալիս ստանալ շարժիչի աշխատանքի բարձր ցուցանիշներ շահագործման ցանկացած պայմաններում:

Իտրիումով Bosch  այրման մոմերն աչքի են ընկնում բարձր ապահովությամբ: Նման մետաղի համաձուլվածքը բարձրացնում է այրման ապահովոթյունն ու այրման մոմերի մաշվածության հանդեպ կայուությունը:

Ազնիվ մետաղներով Bosch  այրման մոմերն ապահովում են առաջնակարգ արտադրողականություն և միաժամանակ աչքի են ընկնում բարձր ապահովությամբ: Պլատինումն ունի ամենացածր էլեկտրո և ջերմահաղորդում: Բացի դա, այն զգալիորեն կայում է ժանգոտման հանդեպ, դրա շնորհիվ պլատինե մոմերն ունեն շահագործման երկար ժամկետ: Երկակի պլատինե տեխնոլոգիան , երբ տվյալ ազնիվ մետաղն օգտագործվում է կենտրոնական և կողային էլեկտրոդում, ավելի մեծացնում է մոմի ռեսուրսը:

Bosch Super 4 հոսքագիծը նախատեսված է հին ավտոպարկի համար: Այն ավելացնում է շարժիչի արտադրողականությունը մեկ էլեկտրոդի փոխարեն չորս կողային էլեկտրոդների հաշվին: Հզոր լիցքաթափմամբ բարձր արտադրողականությամբ այրման մոմերը թույլ են տալիս ստանալ խառնուրդի այրման ավելի բարձր բնութագրեր: Քրոմոնիկելային ձուլվածքով չորս կողային էլեկտրոդով կառուցվածքը մեծացնում է մոմերի ապահովությունը և նվազեցնում այրման բացթողման հնարավորությունը, քանի որ մաշվածությունը հավասարաչափ է բաշխվում էլեկտրոդների միջև:

Bosch Silver և Silver Plus հոսքագծի մոմերը նախատեսված են շահագործման ծանր պայմանների և բարձր ջերմային ծանրաբեռնվածության համար, որոնք բնութագրական են ավտոսպորտի համար: Կենտրոնական էլեկտրոդի շնորհիվ մոմերը ստանում են ջերմային բարձր հատկանիշներ և քիմիական ազդեցությունների հանդեպ բարձր դիմադրողականություն:

Պտուտակավոր միացումով  նոր տեսակի այրման մոմեր

Պտուտակավոր միացումով Bosch  այրման մոմերում պտուտակը ոչ ծայրակալի, ոչ  SAE տեսակի պտուտակամերի ձևով է, այլ «բաժակի»  տեսքով: Տվյալ կառուցվածքը թույլ է տվել երկարացնել մեկուսիչը մոտ 8 մմ-ով` միևնույն ժամանակ պահպանելով այրման մոմի նախկին երկարությունը: Երկարացված մեկուսիչի շնորհիվ հնարավոր է լինում ապահովել այրում գլաններում  նույնիսկ աճող մաքսիմալ ճնշման պայմաններում:

Այրման մոմեր  Pin to Pin

Այրման մոմերի այս տեսակն առանձնանում է պլատինե և իրիդիումային ձուլվածքով լրացուցիչ «ասեղաձև միացումների»  առկայության շնորհիվ, որոնք գտնվում են կենտրոնական և կողային էլեկտրոդներում (տրամագիծը 0,8 և 0,6 մմ): «Pin to Pin» տեխնոլոգիայով ստեղծված Bosch այրման մոմերը թույլ են տալիս զգալիորեն երկարացնել շահագործման ժամկետը, ինչպես նաև անմիջական ներարկման համակարգերում ապահովել խառնուրդի վստահ բոցավառում:

Գազի վառելիքի համար ձևափոխված շարժիչների համար նախատեսված այրման մոմեր

Այն ավտոմեքենաների համար, որոնք ձևափոխվել են գազի վառելիքի համար պահանջվում են հատուկ այրման մոմեր, որոնք պետք է համապատասխանեն շարժիչի փոփոխված աշխատանքի պայմաններին: Գազի շարժիչների համար անհրաժեշտ են մոմեր, որոնք ունեն յուրահատուկ բնութագրեր, առաջին հերթին աղեղնակում  առավել բարձր ճնշում: Բացի դա գազի օգտագործման դեպքում այրման խցիկներում առաջանում են առավել բարձր ջերմաստիճաններ: Տվյալ գործոնները հանգեցնում են էլեկտրոդների ավելի արագ մաշվածության: Bosch պլատինե իրիդիումային մոմերը հանդիսանում են օպտիմալ լուծում վերափոխված շարժիչների համար: Տվյալ մոմերն աչքի են ընկնում դիմացկունությամբ և քիմիական ազդեցությունների հանդեպ կայուն են:

Բարձր տեխնոլոգիայով բաղադրիչ, որը պահանջում է պրոֆեսիոնալ մոտեցում

Շատ վարորդներ մոռանում են, որ այրման մոմերի սխալ ընտրությունն ու տեղադրումը բացասաբար են անդրադառնում շարժիչի հզորության , վառելիքի ծախսի, շարժիչի գործարկման արդյունավետության, գազերի արտանետումների վրա և նույնիսկ սխալ ընտրությունը  կարող է շարքից հանել այրման համակարգի բաղադրիչները: Այդ իսկ պատճառով այրման մոմերի ընտրության ժամանակ անհրաժեշտ է օգտվել արտադրողի միայն օրիգինալ կատալոգներից և առաջնորդվել կոնկրետ շարժիչի համար նախատեսված ցուցումներով:

Հաշվի առնելով ժամանակակից շարժիչների և առանձին բաղադրիչների բարդությունները` Bosch –ը խորհուրդ է տալիս մոմերի փոխարինման համար դիմել տեխնիկական սպասարկման մասնագիտացված կետեր: Սեփական ուժերով մոմի փոխարինման ժամանակ թույլ տված սխալները կարող են հանգեցնել մեկուսիչի վնասման,  կորպուսի դեֆորմացիայի և մի շարք այլ անցանկալի երևույթների:

Հստակ ընտրել այրման մոմ, ձեռք բերել օրիգինալ Bosch  արտադրանք և որակյալ փոխարինել բաղադրիչները հնարավոր է Bosch  ավտո սրահում:

keyboard_arrow_up